Joseph and the Magi in the Apocrypha
S1, E4: The New Testament gospels leave many questions on the table: Why was Mary a virgin if she was married to Joseph? How did Joseph feel about his wife bearing the child of the Lord? See how many early Christian apocryphal works humanize Joseph and resolve some of the questions - and contradictions - of the New Testament.