Josh's Girlfriend Is Really Cool!
S1, E2: When Rebecca (Rachel Bloom) that Josh (Vincent Rodriguez III) has a gorgeous yoga instructor girlfriend named Valencia (guest star Gabrielle Ruiz), she is determined to learn everything about her. Rebecca attempts (unsuccessfully) to learn yoga, tries (unsuccessfully) to get into the local nightclub Josh and Valencia go to, and finds herself becoming a little too obsessed with Valencia. Donna Lynne Champlin, Santino Fontana and Pete Gardner also star.