Journalism
S3, E8: Nellie Bly and Elizabeth Bisland try to travel around the world in under 80 days, and Thomas Nast's political cartoons lead to the downfall of Tammany Hall leader "Boss" Tweed. Featuring Michael Cera, Ellie Kemper, Natasha Leggero and Jason Alexander.