Journey to the Center of Attention
S7, E19: Blanche brings a lonely, Dorothy down to the Rusty Anchor for a night of excitement. However, Blanche, had no intention of being pushed off her thrown by Dorothy, who begins singing and instantly becomes the center of attention.