Journey to the Centre of the TARDIS
시즌 7, 에피소드 10: A spaceship salvage team drags the TARDIS on board, sending its systems into meltdown. As the Doctor marshals the motely salvage crew outside, he realizes Clara is still trapped within his malfunctioning ship, pursued by a dangerous group of ossified monsters. He has just 30 minutes to find Clara and save his TARDIS before it self-destructs.