Joust Between Friends
Сезон 2, серия 9: Laid off from work, Dorothy searches for part-time work which leads to Blanche getting her a job at the museum. Then fur flies when Dorothy is handed the job of organizing a banquet, the duty Blanche was hoping for. Meanwhile, Rose finds a stray dog at the supermarket.