Judd Apatow Wears a Polo and Blue Suede Shoes
Сезон 4, серия 20: Scott receives a visit from a reporter writing about the fate of Reggie Watts. Scott remembers their last episode together, with guest Judd Apatow and a special appearance from Scott's daughters.