Judge Not
S1, E4: When a prominent judge (guest star Douglas Sills) is shot and killed while leaving a bar with Valdez (Monica Barbaro), her integrity is called into question and Stone (Philip Winchester) prohibits her from working the case. But the team learns the judge's death is connected to a trial where he handed down a lenient sentence to a college rapist. Also starring Jon Seda, Carl Weathers and Joelle Carter. Guest starring Oliver Platt, Jack McGee, Kathleen McNenny, Lizzy DeClement and Tijuana Ricks.