Juggernaut Returns
S4, E1: Juggernaut's life is at risk when someone else uncovers the Ruby of Cyttorak and claims the powers of Juggernaut for himself, wanting to pick up girls. Cyclops and Wolverine find the new Juggernaut and intervene. He drops the Ruby and Wolverine and Cyclops escape with it. Professor X gives the Ruby back to his stepbrother, restoring the original Juggernaut. He throws the Ruby into space and leaves the X-Men without a fight.