Jugurtha of Numidia: African Freedom Fighter
Сезон 1, серия 6: One of the most fearsome empires in world history, Rome encountered rebellion and resistance from a host of defiant subjects, with the most potent threat being a charismatic and cunning North African prince named Jugurtha. Examine Jugurtha’s brutal rise to power within Numidia, before reflecting on the legacy he left behind.