Juneau: The Heart of Alaska
S1, E3: Jeff treks to majestic Mendenhall Glacier, but to get there, he must kayak through the Alaskan wilderness. While the ice caves offer natural beauty, caves of a different sort offer precious treasure, as Jeff attempts to strike it rich in a gold mine.