Jungle Crash
S2019, E4: Keith Stansell flies over the Colombian jungle on a U.S. government mission to locate hidden drug labs. Suddenly, the plane’s engine shuts down and his team is forced to crash-land. Keith and his crew are quickly surrounded by heavily armed FARC guerrillas — two team members are executed and Keith is taken hostage. For the next five and a half years, he endures forced isolation and torture.