Jungle Pups: Pups Find a Hidden Jungle
S10, E4: Tracker stumbles into a hidden jungle and its animal inhabitants who are frightened by the rumblings of an impending volcano. It's up to Ryder and the pups to use their new animal vehicles to rescue the creatures from the hot lava and save their home.