Junkyard Dawgs
시즌 6, 에피소드 7: Three new inmates arrive at Oz, one of whom is particularly close to the O'Reily clan. Meanwhile, the Keller-Beecher-Schillinger triangle gets even more pointed, and an awards banquet ends in a fateful discovery.