Just Friends
S2, E8: The Sadie Hawkins dance is coming up and it's Lizzie's big chance to finally act on her crush and ask out Ethan Craft. Unfortunately, Ethan tells Lizzie that she's more the "friend" type, so Lizzie decides to make herself over as the type of girl she thinks Ethan wants.