Justice, Pt. 2
JoJo's Bizarre Adventure: Stardust Crusaders 에피소드15: Polnareff realizes that Enyaba is a new assassin sent by DIO. He is prevented from warning his comrades by Enyaba's Stand "Justice," which has the ability to control corpses.