Karl vs Burger Fred
Сезон 1, серия 2: Jonny will want to eat a hamburger. Karl will have to face Burger Fred on a thrilling fight! The episode will make reference to the famous Street-Fighter-Versus-Games, with energy bar codes on top, special combos strikes and classic fighting game moves.