Karl
Jonny will want to drink a soda drink.KARL will have to face the evil Sodabot! The episode will reinforce Karl perseverance of never giving up no matter how hard.
Karl vs Burger Fred
Jonny will want to eat a hamburger. Karl will have to face Burger Fred on a thrilling fight! The episode will make reference to the famous Street-Fighter-Versus-Games, with energy bar codes on top, special combos strikes and classic fighting game moves.
Little Jonny will be tempted to eat a hot dog. Our hero Karl will have to defeat the fast and furious villain Hot Doug on a car race duel and avoid this unhealthy temptation.
Jonny will want to eat a salad with Lots and Lots of mustard. Karl will have to win a duel, like the classical Old West days, in order to make Jonny see that he does not need mustard on his salad.