Kayaking the Saguenay Fjord and James Bay
S7, E5: Ken Whiting paddles through the heart of the Saguenay fjord before heading to one of the most pristine parts of North America, where he immerses himself in the Cree culture while exploring the regions breathtaking lakes and rivers by kayak.