Keep Calm and Putman On
Сезон 1, серия 6: Barb and Kacie receive the results of their cancer tests. Jamie & Blair's possible new life plan leaves her feeling more torn than ever. Jen finds strength through Billy's love to open up about a painful issue. The family celebrates Kacie's 30th birthday.