Keeping Abreast
Сезон 11, серия 5: The detectives investigate a strangulation murder that may be tied to one of Diane Russell’s cases; Russell consults a doctor when she discovers a lump in her breast; and Medavoy and Jones investigate an arson linked to two boys.