Keeping Up Appearances
S1, E4: Jeanne Trantel of Long Island is the wife of Stephen Trantel and mother of two. She had it all. A beautiful home, great kids, and a loving husband. This all turns out to be a lie when Stephen is convicted of robbing banks because of the loss of his job.