Keeping Up with the Joneses
S10, E3: Chrissy takes Kimbella and Juju to Philly to try and save her real estate business. Erica Mena and Safaree face a painful decision. Rich Dollaz is ready to work with up and coming rapper Jennaske. And a perfume release is anything but sweet.