Keesha Sharp; Fred Willard; Jackson Galaxy
S1, E8: "Lethal Weapon" actress Keesha Sharp plays "Avoid, Adopt, Eat" with Anthony; Fred Willard encounters a skunk, and cat expert Jackson Galaxy answers pressing feline questions from the audience.