Ken Block II
S12, E38: On an all-new episode of Ridiculousness, driving legend Ken Block joins Rob, Steelo, and Chanel to cheat death in REAPER TEASERS, meet weird huskies in CITY WOLVES, and experience rubber wrath in TIRE REVENGE.