Kennedy’s New Approach to the Presidency
Сезон 1, серия 5: With his inexperienced background and his youthful vigor, JFK brought an intriguing new dynamic to Washington. After setting the stage of the foreign and domestic challenges Kennedy faced when entering office, Professor Shelden reflects on the role of speechwriters and aides in shaping Kennedy’s approach to the job.