Keratin and Kissy Face
시즌 1, 에피소드 20: When a patient of Erica Kincaid’s dies on the table, Rosewood steps in to help solve what turns out to be the murder of an undercover ATF agent. But when Villa connects with a cold case detective, it turns out this case has more angles than they ever imagined.