Kicked Out
S4, E12: When Hal kicks Malcolm out of the house for misbehaving, Reese tries to take advantage of Hal's distraction to come up with a truly bad stunt of his own, and Francis takes offense when Otto's musician nephew plays a musical accompaniment to Francis' every move.