Kill the Queen
S4, E2: As Ragnar and Floki remain at odds in Kattegat Rollo makes great efforts in Paris to win over his new bride Princess Gisla. Bjorn’s survival skills are put to the test in the wilderness while King Ecbert sets the task for his son Aethelwulf to rescue Queen Kwenthrith from opposing forces in Mercia.