Killed for a Horn
Сезон 1, серия 2: Nighttime at the Kruger National Park uncovers a dark, secret, war between gamekeepers who protect and poachers who steal. Nelufar Hedayat investigates the black market, tracing the bloody path of rhino horn trade from Vietnamese dealers to South African smugglers.