Killed For Gender Identity or Secrets?
S1, E3: Kedarie Johnson, a gender fluid teen, begins walking home from a friend's house. Despite expressing fear that they were being followed, Kedarie makes the trip alone. Later that night, shots ring out and Kedarie's body is soon discovered.