True Life Crime
Investigating the most harrowing true crime mysteries of young victims rocking headlines and social feeds.
Tragic Accident or Calculated Murder?
Kenneka Jenkins vanished from a party at a hotel in Chicago after going on Facebook. 24 hours later, her body was found inside a freezer of the hotel's basement. The investigation incited a firestorm as residents joined sleuths to find out what happened.
Gang Target or Mistaken Identity?
Lesandro "Junior" Guzman-Feliz was killed by gang members brandishing machetes. The murder was recorded by security cameras and bystanders. The violent nature of the crime caused the story to go viral on social media seeking #justiceforjunior.
Kedarie Johnson, a gender fluid teen, begins walking home from a friend's house. Despite expressing fear that they were being followed, Kedarie makes the trip alone. Later that night, shots ring out and Kedarie's body is soon discovered.
16-year-old Mujey Dumbuya left her home to catch the bus and vanished. Mujey was classified as a runaway by authorities. Days later, her body was found in a wooded area 45 miles from her home.
Police discover a car belonging to Sarah Stern on a bridge, but she was nowhere to be found. Police suspected suicide, but why then would she withdraw thousands of dollars days before? A tip reveals a truth so horrifying it could be a movie plot.