#Cybersleuths: The Idaho Murders
Crime Goes Viral
When four college students are murdered at the University of Idaho, online sleuths - with no training or expertise - throw themselves into the investigation.
Bryan Kohberger is charged with the murders. The online sleuths pour over details of the crime, including why it took 8 hours for someone to call 911.
With little information from law enforcement, the internet explodes with false accusations and fake witnesses that some worry might help Kohberger's case.