Сезон 2, серия 5: Virginia, Burt, Jimmy, Sabrina, Maw Maw and Hope camp out on the front lawn after their house becomes tented for termites, but getting caught in rain is the least of their problems. After learning that Hope hit a boy at day care, the family attempts to stop arguing out of fear that she will follow in her serial killer mother’s footsteps.