Killer Spaghetti
S1, E3: Work hits home when Lolita is called into the street in her pajamas, drawn by the alarmed cries of passers-by. She finds herself in chef Geppinoi Schirone’s restaurant, where he serves his renowned spicy sauce--and where he has been killed.