Kinetic Chess
S19, E7: Tensions boil over at the house in the wake of Roger Zapata's controversial win over Ian Stephens, causing a rift between the teams. And in the sixth preliminary fight, wrestler Patrick Walsh of Team Edgar takes on Team Penn’s #1 pick Anton Berzin.