Kintsugi
S1, E7: Jeff starts to speak more honestly on Puppet Time as Seb panics that Jeff will soon have to appear on live television. Deirdre and Scott get a visitor from Japan – Mr. Pickles-San. The Pickles have Thanksgiving as a family.