Klaus and Greta
시즌 4, 에피소드 9: After a wild New Year's Eve, Jack tries to undo the damage he caused from leaving a drunken message on an ex-lover’s voicemail. In the meantime, Jenna (Jane Krakowski) pursues a faux relationship with actor James Franco (guest starring) in an attempt to cover up his embarrassing secret. After "outing" her sheltered cousin to his family, Liz (Tina Fey) welcomes him to New York City, while Tracy (Tracy Morgan) discovers a newfound respect for women. Jack McBrayer, Kevin Brown, Grizz Chapman, Judah Friedlander, Keith Powell and Scott Adsit also star.