Knights of the Fast Lane
시즌 3, 에피소드 4: Stacy is the daughter of Lt. Jim Courtney, Michael's first partner when he was a policeman. Stacy is seriously injured in a hit-and-run accident, and Michael sets out to find the person responsible.