Knockout Punch
S14, E3: Backwoods shiner Mark Rogers delivers a decisive blow to Mike and Jerry, forcing them to rethink their strategy from a distance. Tim Smith faces a crisis and recruits Howard to help revive his flagging sales. Mark and Digger identify their liquor thief.