Kopi wale no i ka i'a a 'eu no ka ilo
시즌 8, 에피소드 22: Five-0 must help Duke after he is forced to steal crucial evidence from the police locker in exchange for his kidnapped granddaughter. Also, Jerry goes undercover at a mental health facility in order to solve a murder.