Travesuras de la niña mala La reina del mambo
S1, E1: Ricardo fails to get the job he had applied for as a lawyer. Help Paul by picking up fellow countrymen. One day he picks up Arlette, now, 10 years later, fate has brought him together in Paris with 'the bad girl'.