La solución a mis problemas
S1, E2: María enters the Chinese prison and is badly received by the prisoners of a sector, that even assault her. Only her friendship with Irina, who immediately makes her her favourite, protects her in such a hostile environment. María vents with Irina and tells her about the life she had with her family in Madrid some years before, not without first swearing to get revenge, as she considers them guilty of her captivity. María, completely perplexed by all the information she's finding out about her biological family, guesses, with Pablo's help, that her own father, Francisco, could be behind the sudden death of El Remedio Convent doorman. Her brother Bruno's return from New York after surviving the Twin Towers terrorist attack stokes the whole family. But nobody can suspect the real intentions Bruno has for María. By chance, María meets Juan, a lawyer specialized in stolen babies, and the attraction between them is immediate, further boosting María's search for her biological mother. Juan is run over as a way to steal some important documents about the stolen babies from him, while María finds her true mother, Fernanda, whose unfair story convinces her to bring the case to the courts.