LA Times
S1, E4: Dani is forced to get involved in Bette’s personal life, Shane grapples with a big decision, Alice is profiled by a newspaper, Sophie worries that Dani is pulling back, Finley struggles with her growing feelings for Rebecca, and Micah still doesn't know where things stand with José.