Labels
S1, E5: Bette feels guilty about lying to Angie; some unexpected news throws Shane for a major loop; Alice, Gigi and Nat find common ground; Dani and Sophie deal with a bombshell dropped on them by Dani's father; Finley bonds with Tess and Micah grows closer to José.