Labor Day Pains
S1, E6: It's Labor Day weekend and a high maintenance guest keeps the social coordinators on their toes. Adam and Sophia's budding romance is shaken up by Gavin's charm. Meanwhile, Nile and Glen come together to pull off one last prank. Claire worries the staff won't be able to pace themselves for the marathon weekend, and her fear comes true when one of the social coordinators goes off the deep end.