Сезон 2, серия 6: When a government witness is murdered, the FBI hires The Lightman Group to determine who leaked the witness' whereabouts to the killers and to protect Agent Reynolds, the star witness in the case. When Reynolds refuses to testify in the case, Lightman and Foster learn he is hiding something in his past.