Imposters Ladies and Gentlemen, the Doctor Is In
S1, E9: As the wedding nears, Maddie struggles to keep her plan on track, Patrick tries to make a deal with Ezra, and Max teaches Richard tricks of the trade, while Jules has an unexpected encounter.