Lake House
S2, E4: Bette goes on a mission to find and win over revered artist Pippa Pascal as Angie learns more about her donor. Shane’s relationship with Tess continues to deepen; Alice is pushed by Tom to get in touch with her emotions. Meanwhile, Sophie, Finley and Micah are all affected by the way Dani chooses to deal with the fallout of Rodolfo’s actions.