Lapse In Judgement
S1, E8: Tensions run high on election night as Bette and Dani await the results, Shane and Quiara go through their most difficult challenge yet, and Alice takes a big swing on her show. Meanwhile, Sophie and Dani consider another big step in their relationship, Finley is forced to stop running from her past and confront her feelings, and Micah is dealt an unexpected bombshell about José. Season finale.